Tårarna slutar aldrig rinna.

Jag saknar dig. Jag saknar dig för jag vet att du inte finns här bland oss och det är nått jag inte förstår. Jag kommer aldrig förstå att du inte kommer tillbaka. Jag kommer aldrig förstå varför det blev såhär. Hur en så fin människa bara kan försvinna.. Jag vägrar förstå det, jag vägrar acceptera det. Tack Kristoffer för allt du har gett. Tack för alla fina minnen. Tack för alla underbara dagar i Klutmarksbacken. Tack för dom gånger vi har badat på Kyrkholmen. Tack för att du kom till Hemmakväll. Tack för alla gånger du har fått mig att skratta och ställt upp för mig. Tack för alla gånger du har fått mig att må bäst. Tack för alla gånger du har fått mina vänner att må bäst. Jag saknar dig, jag saknar dig varje dag och i varje steg jag tar.
Vila i frid ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0